מערכת PTech
מהי מערכת PTech?
PTech היא מערכת אינטרנטית בעברית להעברה ולציינון האבחונים השונים מבית סייקטק וניתן לגשת למערכת מכל מחשב המחובר לאינטרנט .
לצורך שימוש במערכת המאבחן מקבל חשבון משלו המוגן בשם וסיסמא אישיים.
במערכת ישנם אבחונים מגוונים הזמינים באופן מידי למטפל, כאשר התשלום הוא לפי שימוש. את השאלונים ניתן למלא על המחשב בקליניקה (או אפילו בטאבלט) או לשלוח אותם למילוי בדוא"ל בזמן ובמקום הנוחים למשיב.
מיד בתום מילוי השאלון הקלינאי יקבל אליו דו"ח תוצאות מפורט, הכולל תצוגה גרפית וניתן להדפסה.
במערכת ישנם גם מחשבוני ציינון.
אלו אבחונים ומחשבונים קיימים על PTech כיום?
מחשבוני ציינון:
WISC-IV HEB
WISC-IV ARB
WPPSI-III HEB
WAIS-III HEB
DST - מסלו"ל
שאלוני העברה מלאים:
BRIEF הורה ומורה
BRIEF-P הורה וגננת
קונרס 3-קצר: הורה, מורה ודיווח עצמי
אכנבך בי"ס: הורה, מורה ודיווח עצמי
ABAS-II: הורה, גננת/מורה ומבוגר
TSI-2
SIMS
האם יתווספו עוד מבחנים למערכת?
בוודאי. מגוון המבחנים מתרחב כל הזמן ועתיד לכלול את מרבית האבחונים מבית סייקטק.
הודעה על מבחנים חדשים נשלחת ללקוחות באמצעות הניוזלטר שלנו, ומטפלים בעלי חשבון ב- PTech יראו את המבחן החדש בחשבונם ללא צורך בהתקנה או עדכון.
חשוב לציין שכמו תמיד אנו נמצאים בקשר קבוע עם השטח ולומדים את הצרכים השונים. נשמח לשמוע מכם המלצות לאבחונים ושאלונים שתרצו על המערכת.
מה אם ארצה להשתמש באבחונים שאני לא מכיר/ה?
השימוש במבחנים אינו מוגבל אם יש לכם את הרקע המקצועי המתאים. יחד עם זאת כדי להשתמש באבחון ספציפי בצורה נכונה יש להכיר אותו. לצורך כך ניתן לרכוש את המדריך של המבחן בלבד (ללא הטפסים וכד') וכך לקבל את הרקע המקצועי הדרוש להעברתו.
מעת לעת סייקטק מקיימת סדנאות הכשרה או ימי עיון מרוכזים ואף סדנאות פרטיות לפי דרישה. ניתן לחפש מידע באתר שלנו.
על מנת שתוכלו להתרשם מהאבחון לפני רכישת מדריך, ישנו פרק מבוא לכל מבחן (מתוך המדריך) וניתן לגשת אליו דרך הכפתור "מסמכים נוספים" ב- PTech.
כמה עולה הרשמה למערכת?
כיום עלות ההרשמה למערכת היא 100 ₪. דמי ההרשמה הם חד-פעמיים ומקנים לכם חשבון מטפל (מוגן שם וסיסמא). החשבון מספק גישה לכל האבחונים הקיימים במערכת, ע"פ ההרשאה המקצועית. תוכלו להעביר את האבחונים השונים בהתאם לתקציב הקיים בחשבונכם.
מהו התקציב?
על מנת להשתמש באבחונים יש צורך לרכוש תקציב מראש. השימוש בכל אבחון במערכת מתומחר בנפרד. כ- 8 ₪ עבור שימוש במחשבון ו- 15-25 ₪ עבור העברת שאלון אבחון. אחרי רכישת התקציב בצורה טלפונית יעודכן החשבון שלכם בסכום שרכשתם, וכאשר תעשו שימוש במבחן, התקציב יעודכן בהתאם למחירו.
למשל, נניח ורכשתם תקציב של 100 ₪. תראו בחשבונכם כי היתרה הינה 100 ₪. אם תבחרו להעביר שאלון BRIEF שעלותו 18 ₪, לאחר ההעברה יעודכן התקציב וכעת תראו כי היתרה היא 82 ₪.
מה ההבדל בין מבחן ציינון למבחן העברה?
מבחן ציינון הוא בעצם מחשבון מאפשר הזנת ציוני גלם וקבלת דוח תוצאות אוטומטי של אבחונים שמועברים שלא באמצעות המחשב. למשל אבחוני הווקסלר. אבחון העברה כולל אפשרות העברה של השאלון עצמו דרך מייל או בקליניקה וקבלת דוח תוצאות מפורט בסיום.
לכמה מבחנים יש לי גישה?
הגישה למבחנים נקבעת לפי ההרשאה המקצועית והתפקיד, בהתאם לתקנות המו"ל.
האם המערכת מאובטחת?
כן. המערכת מוגנת בתעודת SSL לאבטחת מידע ברשת. כמו כן, שם המשתמש והסיסמא אישיים.
בנוסף ניתן להעביר את האבחונים ללא הפרטים המזהים של הנבדקים.
התחלת השימוש במערכת
איך ניתן לגשת לחשבון הפרטי שלי?
יש לפתוח דפדפן ולהקליד את הכתובת: www.ptech.co.il בנוסף, לינק לאתר נשלח אליכם במייל יחד עם פרטי ההתחברות
אני רוצה לשנות את המייל שלי. כיצד?
במסך הראשי, יש ללחוץ על ציור של כרטיסיה המופיע בצד השמאלי העליון (מימין לשמכם). תופיע לשונית "ההגדרות שלי". יש להזין דוא"ל קודם ודוא"ל חדש. לסיום יש ללחוץ "שמור".
כיצד משנים את הסיסמה שקיבלתי לסיסמה אישית?
במסך הראשי, יש ללחוץ על ציור של כרטיסיה המופיע בצד השמאלי העליון (מימין לשמכם). משמאל ללשונית "ההגדרות שלי", ישנה לשונית "שינוי סיסמה". יש ללחוץ עליה ולהזין את הסיסמה הישנה והחדשה. שימו לב- על הסיסמה להיות מורכבת מ-8 תווים באותיות באנגלית ומספרות. לסיום יש ללחוץ "שמור".
כיצד ניתן להוסיף תקציב לחשבוני?
ישנן שתי דרכים לעדכן את התקציב:
1. ללחוץ על כפתור רכישת קרדיטים ולהתקדם עם תהליך הרכישה ע"י כרטיס אשראי. תהליך הרכישה מבוצע באמצעות חברת טרנזילה ומאובטח באמצעות תעודת SSL. התקציב יעודכן מיד בתום תהליך הרכישה.
2. יש לשלוח מייל ל- projects@psychtech.co.il או ליצור איתנו קשר טלפוני. לאחר הסדרת התשלום הקרדיט יעודכן במהירות האפשרית אך רצוי לדאוג לכך מראש.
עם איזה דפדפן מומלץ לעבוד?
גוגל כרום. ניתן להוריד בחינם דרך הקישור הבא
נבדקים
כיצד מקימים נבדק?
יש ללחוץ על לחצן "נבדקים" ⇦ לחיצה על כרטיסייה צהובה "נבדק" ⇦ לחיצה על "נבדק חדש" בסרגל פעולות למטה. תפתח חלונית משמאל עם השדות שיש להזין לגבי נבדק. שדות חובה מסומנים ב-* ⇦ "שמור והמשך". שימו לב שלא ניתן לשנות תאריך לידה ומין לאחר שמירה. באותו אופן ניתן להקים נבדק לאחר בחירת המבחן ב"התחל מבחן
כיצד מוחקים נבדק?
לחצן "נבדקים" ⇦בחירת הנבדק הרצוי ⇦ "מחק" בסרגל פעולות למטה ⇦ אישור מחיקה
העברת אבחון
אני רוצה לשלוח אבחון דרך המייל להורה/מורה/ממלא השאלון. כיצד עושים זאת?
יש ללחוץ על לחצן "התחל מבחן" ⇦ בחירת המבחן הרצוי ⇦ בחירה/הקמת נבדק רצוי ⇦ "שמור והמשך". יופיע מסך של "הגדרות העברה".

לאחר לחיצה "שמור והעבר" ישלח מייל לממלא השאלון עם לינק. עליו להזין את הסיסמה האישית שהגדרתם ולאחר מכן תתאפשר גישה לשאלון. מומלץ לעבוד עם דפדפן כרום. במקביל, ישלח מייל אליכם עם סיכום ההעברה.
אני רוצה לשלוח אבחון על גבי המחשב בקליניקה. כיצד עושים זאת?
יש ללחוץ על לחצן "התחל מבחן" ⇦ בחירת המבחן הרצוי ⇦ בחירה/הקמת נבדק ⇦ "שמור והמשך". יופיע מסך של "הגדרות העברה"..

לאחר לחיצה "שמור והעבר" יפתח האבחון כעבור כמה שניות. בגמר המילוי ולחיצה על "סיום" המערכת תחזור לדף הכניסה. ניתן יהיה לגשת לדו"ח התוצאות באופן מיידי.
יש לי אבחון מלפני שנה. אני רוצה להזין את הנתונים ולקבל דו"ח תוצאות. כיצד עושים זאת?
יש ללחוץ על לחצן "התחל מבחן" ⇦ בחירת המבחן הרצוי ⇦ בחירה/הקמת נבדק רצוי ⇦ "שמור והמשך". יופיע מסך של "הגדרות העברה".

לאחר לחיצה "שמור והעבר" יפתח האבחון כעבור כמה שניות. בגמר המילוי ולחיצה על "סיום" המערכת תחזור לדף הכניסה. ניתן יהיה לגשת לדו"ח התוצאות באופן מיידי.
האם ניתן למחוק העברה ולקבל את הקרדיט חזרה?
כן. בתנאי שלא סיימו למלא את המבחן. יש ללחוץ על לחצן "היסטורית העברות" ⇦ בחירת ההעברה הרצויה ⇦ בחירת לשונית "ניהול העברות" למעלה ⇦ "בטל העברה". חשבונך האישי יזוכה בקרדיט הרלוונטי.
שלחתי שאלון במייל. לכמה זמן השאלון זמין למילוי?
שבועיים מיום השליחה. ניתן לשנות את התקופה בו המבחן זמין למילוי, בתנאי שלא תהיה מעל שבועיים.
אני רוצה לשנות את המייל/מועד מילוי של מבחן ששלחתי. כיצד משנים?
ניתן לשנות בתנאי שממלא השאלון לא סיים למלא. "היסטורית העברות" ⇦ בחירת ההעברה הרצויה ⇦ שינוי הפרטים הרצויים ⇦ "העבר מחדש"
השאלון לא מולא עד הסוף (תקלה במחשב, יציאה באמצע האבחון) ואני רוצה לשלוח/לגשת לאבחוןמחדש. כיצד והאם אחויב על כך?
ניתן לגשת לאבחון שוב ללא תשלום נוסף. "היסטורית העברות" ⇦ בחירת ההעברה הרצויה ⇦ "העבר מחדש"
שלחתי אבחון במייל, אך ממלא השאלון לא מצליח לגשת לדוח. מה עושים?
יש לוודא כי ממלא השאלון משתמש בדפדפן גוגל כרום. כמו כן, יש לוודא שהוא מזין את הסיסמה הנכונה וזמן המילוי בתוקף. במידה והבעיה לא נפתרה, יש ליצור אתנו קשר במייל.
דו"ח תוצאות
מתי אפשר לגשת לדוח התוצאות?
לאחר מילוי המבחן ולחיצה על "סיים", ניתן לגשת לדוח התוצאות באופן מיידי. במידה והעברת אבחון דרך המייל, יישלח לך מייל המודיע על כך שהמשיב סיים למלא את השאלון ואז ניתן יהיה לגשת לדוח התוצאות.
ניגשתי לדוח התוצאות, אך מופיעה לי הודעת שגיאה. מה עושים?
יש לנסות להיכנס לאותו הדוח בזמן מאוחר יותר. במידה והודעת השגיאה עדיין מופיעה, יש לפנות במייל projects@psychtech.co.il
העברתי אבחון העברה. האם ניתן לצפות בפריטים כפי שממלא השאלון מילא?
כן. בחלק העליון הימני בדוח התוצאות יש ללחוץ על "צפה בטופס התשובות". כדי לצפות שוב בניתוח יש ללחוץ על "צפה בדוח"
איך מדפיסים דוח?
בדוח התוצאות יש ללחוץ על "הדפס דוח" בצד ימין למעלה
הזנתי ציוני גלם ב-WISC IV / WPPSI III וקיבלתי דוח. אני רוצה לשנות את ציוני הגלם ולקבל דוח חדש. כיצד והאם אחויב על כך?
במחשבוני הציינון בלבד ניתן לשנות ציוני גלם שהוזנו כבר עד פעמיים ללא תשלום. יש לקחת בחשבון כי הדוח הקודם לא יהיה זמין יותר. "היסטורית העברות" ⇦ בחירת מבחן הציינון הרצוי ⇦ "העבר מחדש"
שאלות נוספות יש להפנות במייל: projects@psychtech.co.il
אנא פרטו ככל האפשר את מהות הפניה
הירשמו לניוזלטר!



קישורים מהירים:
♦ להזמנת קטלוג